Abadal participa a la Fira ViBa 2018, la 1ª Fira del Vi del Bages

Home/Abadal/Abadal participa a la Fira ViBa 2018, la 1ª Fira del Vi del Bages

Abadal participa a la Fira ViBa 2018, la 1ª Fira del Vi del Bages

Del 05 al 10 de juny, Manresa va acollir la primera edició de la Fira del Vi del Bages, que va incloure en el seu marc l’onzena edició de la mostra d’art i vi Vi_suals.

La Fira VIBA és un projecte impulsat per la DO Pla de Bages i Bages Impuls, juntament amb l’Ajuntament de Manresa i la Diputació de Barcelona, i BBVA CX i Bages Turisme com a patrocinadors, a més de diversos establiments i institucions de Manresa i el Bages.

Una jornada enogastronòmica per a professionals del vi, l’hoteleria i l’enoturisme, diverses activitats obertes al públic que van girar al voltant de quatre disciplines: vi, gastronomia, enoturisme i art, visites i rutes culturals, fins a activitats infantils, mostres de vins, aula de tast impartides per sommeliers professionals, sopars, concerts i fins i tot concursos a través de les xarxes socials. Un dels actes destacats, va ser el 20è aniversari de la Confraria dels Vins del Bages amb l’acte d’investidura dels nous confrares.

June 20th, 2018|Abadal|